Hos mamma & pappa





Milo har tjatat som en galning hemma hos mamma och pappa. Haha. Han tyckte nog det var väldigt skoj att träffa dom och Emma & Ida :-) Har en film på när Ida busar med honom och han både skrattar och pratar hela tiden ;-) Sötnosen! Du är inte så liten längre min älskling! Vart tar tiden vägen? ♥






Vi har druckit massa gott kaffe som jag köpt här i byn på Gro & Spira. Och till frukost blev det t.o.m amerikanska pannkakor. Jag har varit riktigt bortskämd hos mamma & pappa med massa god mat! :-)



I förra veckan hade jag ett par riktigt sköna dagar hemma hos mamma och pappa. Jag har blivit servad med massa god mat och fika! Och Milo har fått busa med både mormor, morfar och mostrarna! Haha, vilken galning han har varit. Han tyckte nog det var lika skoj som jag att träffa dom :-)

Vi var nere på mitt förra jobb och hälsade på och visade upp Milo! Både personal och kunder kom fram och hälsade och det var riktigt trevligt!

En dag åkte vi upp till torpet i Ternhult oc fick god fika av min mormor & morfar. Mormor hade bakat vaniljbullar (mormor, jag tror jag beställer ett gäng av dig snart ;-) ) flottaringar, kolakakor och masariner! Snacka om sju sorters kakor! Hihi. Gott var det i alla fall! Morfar har ju renoverat torpet och jag hade inte sett allt som han hunnit göra så det var riktigt skoj att se! Men som vanligt glömde jag ju kameran. Dumma mig. Men här kan ni se lite i alla fall.

Sen har jag även varit på loppis :-) Hittade två fina lattemuggar. Var på jakt efter fina vinglas och små kakfat men hittade tyvärr inget. Farmor ringde och sa att hon hittat ett jätteint skåp så hon budade på det så vi får se om det blir mitt eller ej! Kommer isf bli ett klädskåp till Milos rum :-)

Det blev även ett besök på IKEA! Köpte inte så värst mycket. Lite grejer inför dopet och sen fick Milo en matstol av mamma! Men ännu kan han ej sitta i den men snart så kanske :-)

Tack kära familj för ett par riktigt härliga dagar! ♥




Kommentarer
Postat av: Karro

Fina bilder på Milo!:-)



Det är skönt att komma hem till föräldrarna och bli ompysslad ibland:-)



Åh, hoppas skåpet blir ert! Då vill jag allt se bild på det:-) Själv så kikar jag som tusan efter typ ett gammalt ekskåp/skänk och ett linneskåp att måla vitt... Men ja, tanken är ju att ha det i stora huset om några år så jag har ingen brådska;-P



Tack för komplimangen ang. karmstolen:-) Ja, nu får du allt se till att måla stolarna!! Alltid kul att ha ngt att greja med.



Med oss är det bara bra:-) Ja, Arvid han har blivit en liten pojk. Nu går och springer han runt hela tiden, är så roligt!! Men måste säga att så fort han började traska runt så blev han plötsligt väldigt stor, mitt lilla hjärtegull<3

Usch nej, aldrig roligt med vaccinationer! Men tror det är värst för oss föräldrar:-P Hoppas Milo slipper feber som biverkning, Arvid har inte berörts ngt nämnvärt efter sina vaccinationer:-)



Ja dem är rätt tunga att bära runt på:-P Rätt skönt nu när Arvid börjat gå med tanke på att min mage nu vuxit en hel del:-P



Ha det toppen i vårt vackra vinterlandskap!!

KRAMAR!!

2012-01-25 @ 19:54:49
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var verkligen en härlig dag, det behövde jag. Det är inte varje dag man unnar sig lite spa :)



Visst är det mysigt att vara hemma hos sina föräldrar och träffa sina syskon. Det är bland det bästa jag vet. Jag försöker boka in träffar så ofta jag kan, är inte så lätt varje gång eftersom vi bor 50 mil från varandra :(



I helgen ska vi ta tag i sängen, vi har varit lite slappa den här veckan :) Imorgon ska vi förhoppningsvis köpa tyget till gaveln. Bilder kommer upp så fort vi fixat lite mer.



Ha en bra dag vännen

Kramen

2012-01-27 @ 09:49:27
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0