Härliga tulpaner

Härliga ljusrosa tulpaner står på matsalbordet!

Precis fikat lite! Gjorde mig en semla och när vi satt oss var Milo snabb o ryckte åt sig "locket"! Haha! De där armarna är extra långa ibland tycker jag! ;)

Idag säger vi grattis till faster Lisa som fyller 23! Hipp hipp hurra!! Imorgon bjuder hon på kalasfika!! Mums! ;)

Fick ett ryck och tog med mig Milo upp på hans rum tänkte jag skulle möblera om lite och få dit en annan hylla/byrå. Men när jag skulle ta den uppför trappan var den liiite tyngre än jag trott så Jesper får hjälpa mig bära upp den imorgon! ;)

Kommer även att få en byrå/skänk av mamma o pappa som stått i deras sovrum! ;) den ska bli vit och få nya knoppar och handtag! Projekten tar aldrig slut! Haha

Happy lördag till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0