Lekdejt & fika med fin vän!


Idag packade jag och Milo in oss i bilen och styrde mot Madde och Wilmer för massa bus och lek!

Så roligt att vi verkligen har funnit varandra och så kul att det bara skiljer två månader på våra pojkar!

Idag har vi pratat mycket om jobb och dagis! Milos inskolning börjar snart och även jag börjar jobba inom kort! Tror att det kommer bli super och jag tycker det ska bli riktigt kul att börja jobba igen! Så skönt att kunna ha en nära vän att prata med som är i samma situation! Wilmer börjar nämligen sin inskilning strax efter Milo! Så vi har en del att snacka om!!

Milo har även kommit på hur man klättrar upp i sängen för så kan man ju titta ut genom fönstret för att se vad som händer! Usch! Jag får alltid stänga den dörren för jag vill ju absolut inte att han ska trilla ner!

Ikväll blir det lugnt! Ska ta mig en kopp te och ladda inför en ny lekdag imorgon med Emelie och Ella! Ska bli skoj!

Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0