Altanen




 


 
Före och efterbilder på vår altan. Vi har då satt in ett innertak med spotlights och målat allting vitt. OJ! Vad nöjda vi blir. Golvlister är på och imorgon är det dags att sätta upp taklisterna och fönsterbrädorna! Så spännande! Det blir som ett helt nytt rum!
 
När vi tittar på hur det såg ut innan så såg det ju verkligen ut som en bastu! Men det var inget man tänkte på då! Haha.
 
Ska bli så skönt att få ina möblerma igen och upp med gardinstänger och nya gardiner. Funderar på vad man ska ha för färg och mönster på gardiner nu när allt annat är vitt? Vad tycker ni? Jag vill ha in massa färg på gardiner, kuddar och lyktor. Ska nog ta och köpa en lång smal plastmatta att ha precis i ingången vid skjutdörrarna. Man går ju in och ut med skor så jag vill ha en snygg matta som skyddar golvet lite.
 
Vad tycker ni om vårt lilla projekt här ute?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja sängen blev så fin, älskar färgen. Nu väntar vi bara in påslakansetet som är beställt. Sen ska det bäddas och göras fint :)

Men så fint det blev på er altan. Helt sjukt hur lite vit färg kan göra stor skillnad.
Jag älskar turkost så jag lägger min röst på den färgskalan :)

Hoppas ni också får en härlig hrlg.

Stor kram tillbaka

2012-09-15 @ 16:43:22
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0