Ge mig energi!!







Premiärfikan på altanen! Medans Milo sov gott i vagnen ute passade jag på att sopa av altanen och damma av dynorna och snyggade till lite. Fikan blev kaffe och kladdkakecupcake med cream cheesefrosting! Mums!


Idag har det varit helt underbart väder ute och ritktigt, riktigt varmt! Åh, är våren verkligen här för att stanna nu? Hoppas, hoppas! Man får ju så mycket energi av denna sol!

Jag fick ett litet ryck här hemma innan. Det är nämligen skinande rent här nu och det var verkligen på tiden! Gisses vad skitigt vi haft här! Fy! Men oj så skönt att det är gjort. I alla fall våningen här nere. Imorgon blir det dags för övervåningen och sedan ska källaren få sig en omgång också!

Milo har sovit i sin säng sen halv sju så vi får väl se hur tidigt han vaknar imorgonbitti. Haha. Han har varit vaken ganska mycket i eftermiddag så han var så himla trött så det var bara till att lägga ner honom i sängen och så slocknade han direkt. Var precis och kollade till honom och han sover så gott så gott :-)

Jag har nu hunnit äta varma mackor och druckit brämhults blodapelsinjuice. Supergod och jag är nu mätt i magen. Ljusen är tända här och nu väntas bara mannen hem som går av sitt skift klockan nio. Sen har vi två dagar lediga ihop och imorgon blir det att stapla ved. Vi fick en hel släpkärra med ved innan idag som just nu ligger på infarten. Så det blir utedag imorgon med. Hoppas solen skiner på oss då :-)

Önskar er en fin kväll och hoppas solen har lyst hos er idag med!

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är till dig nan ska komma till om man är sugen på gofika :)

Kram

2012-03-14 @ 08:43:02
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0