Fika med jobbet



Denna fina blusen hittade jag på kappahls hemsida. Riktig Jonna blus! Måste kika närmre på den. :-)



God Kväll!

Idag har jag, Martina och Helena haft med barnen på jobbet och bjudit alla på fika! Supermysigt var det! Milo skötte sig galant. Somnade t.o.m en stund i min famn :-) Han tjatade på som bara den och flörtade med alla! Älsklingen min!

Jag bakade farmors sockerkaka med hallon och kokos. Den är riktigt god. Ska lägga ut receptet här om nån dag. Martina hade bakat chokladkaka med aftereight. Åh, så goda de är! :-)

Milo har varit lite kinkig i eftermiddag men det är nog för att han inte fick sova ordentligt innan. Nu sover han i alla fall sen en stund tillbaks. Jesper är hos en arbetskollega och dricker nån öl. Själv sitter jag i soffan och kikar med ena ögat på teven. Ska ta o göra mig en kopp te innan lilleman vaknar!

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0