Plankstek en måndag



Detta har vi precis mumsat på. Fy sjutton vad gott det var och fy så mätta vi är! Haha. Nu sitter vi och päser i soffan. Vilken härlig start på veckan!


Heeej!

Yes, mätta och belåtna är vi så nu blir det soffläge resten av kvällen. Milo somnade i vaggan så fort han fick gosa med sin snuttefilt. Åh, måste visa en bild på honom med den. Han är så söt. Först trycker han den hårt i ansiktet och gosar massor och sen ska han helst ha den över hela ansiktet så jag får alltid gå och lägga den vid sidan sen när han sover. Goseplutten min :-)

Idag har vi haft en liten pysseldag. Fixat upp lite tavlor, tavellister och ljuslyktor på väggarna. Kommer snart upp bilder :-)

Lyckades slumra till en stund i soffan efter god fika medans plutten låg och sov med. Man får passa på.

Massa tvätt har vikts och plockats in i garderoberma. Herregud vad vi tvättar nuförtiden. Innan idag kräkte Milo ner både sig själv och mig så det blev att byta kläder på oss båda. Haha.

Nähä, nu ska jag gosa med mitt stora hjärta!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ni är ju för roliga, plankstek en måndag?! visade det för fredrick och sen tittade vi på våra knäckemackor som vi hade till kvällsmat..ja ja, vi får bättra oss! =) ses på söndag! Kram!

2012-01-18 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0