Jeans

 



Gemma pants. 199 kr hos Cubus

 

Elly coated zip jeans. 599 kr hos Gina Tricot



Jonna jeans. 399 kr hos Gina Tricot. Coolt. Dessa måste jag ju ha när det står mitt namn på! ;-)



Jag är i stort behov av nya jeans. För någon vecka sedan rensade jag ut nästan alla mina gamla jeans. Det var inte många som passade och vissa har jag haft sedan skoltiden. Det som finns kvar nu är nästan bara leggings.

De översta är från cubus och det hade varit ritkigt snyggt med ett par i färgen navy nu till våren. De andra är från Gina Tricot och skulle passa fint när man vill klä upp sig lite. Snyggt med guld detaljer på dragkjedjorna.

Och de sista stod det ju mitt namn på! Hihi :-) Ha faktiskt ett presentkort på Gina som jag fick utav Lisa i julklapp så man kanske skulle passa på att köpa sig ett par nya jeans.


Kommentarer
Postat av: Ida skywalker

De där jonnajeansen beställde jag:) fick hem dom igår men de var för små :/ så ska byta till större. Men sjuuuukt fina är dom !!!:)

2012-02-02 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0