Farmors loppisfynd






Väntar på en till dyna till andra stolen ;-) Detta lilla möblemang står nu på övervåningen i hallen!


Denna stol står i arbetsrummet intill skrivbordet jag fått av pappa som också är vitmålad.


Tyget på dynan är otroligt coolt och denna stol har jag låtit vara som den är. Tror inte att jag kommer att måla om den. Tycker den är fin såhär.


Jaa, till och med möblerna har jag äntligen fått målat vita nu och så fint det blev och det har varit riktigt roligt att pyssla lite för sig själv nere i källaren. Jag har målat och lyssnat på bra musik i källaren medans Jesper busat massor med Milo. Perfekt med egentid och lite pyssel ;-)


Kommentarer
Postat av: Karro

Som jag har väntat på detta möbelinlägg!!:-) Superfina stolar verkligen! Det är så kul att ta tillvara på och förnya gamla möbler:-)

När det kommer just till möbler så önskar jag att stora huset var färdigt;-P Tur att lusten att fixa och greja med gamla möbler inte infaller för ofta;-) Haha! Fast nu blev jag sugen på att måla lite mera;-)



Fint ni får det i källaren också!! Gott att ha kommit igång med den:-)



Allt bra annars med er? Arvid har åkt på en rejäl förkylning så näsan rinner mycket och han hostar en hel del. Detta gör att nätterna är lite jobbiga... Men men, trots att han vaknar lite då och då pga hostan så somnar han alltid igen på ngn minut:-) Synd att en annan inte somnar om så fort bara, haha!!



Ha en kanonbra helg vännen!!

KRAMAR

2012-02-10 @ 17:55:03
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0