Måndag





Trappan är nu helt vit och färdigmålad. Skönt. Ett hus har fått ta plats i hörnet. Även lite piff blev det i sovrumsfönstret med nya blommor.



Japp. Då var det måndag igen och ny vecka! Idag går vi in i vecka 34. Helt sjukt vad tiden går fort och snart har vi en liten hos oss. Det går inte riktigt att förstå ännu. :-)

Det blir jobb fram till 18 ikväll och Jesper är ledig så jag tror han skulle fixa lite mer på övervåningen. Snart kan vi flytta upp dit. Spännande.

I lördags var vi hos Sanna och Johan i stan. Vi gick in till staden för en bit bat på lilla helfwetet. Dom hade en supergod skaldjursgryta som både jag och Sanna tog. Efter det blev det en drink på Bulls uteservering. Det var faktiskt himla skönt väder ute. Efterrätt blev det lite senare hemma hos Sanna och Johan där vi spelade spel ända till klockan slog ett. Tack snälla för en supertrevlig kväll!

Igår var jag allt lite seg men jag fick i alla fall sovmorgon till tio :-) Sedan blev det god lunch hos Maria och Stefan med grönsaksoppa och nybakta småbullar. Gott!!

Hoppas veckan startar bra för er!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själva, det var roligt att ha er här! Hoppas att allt är bra! Kram

2011-09-05 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0