Tillväxtultraljud och vila



Denna fina ljuslykta fick vi av Sanna & Johan sist de var här :-)




God Kväll Onsdag!


Idag har vi varit på tillväxtultaljud. Jag har stått stilla i kurvan två gånger så de ville ta det säkra före det osäkra så idag fick vi Mi åka in och kika på Mini. Det var häftigt att se igen verkligen! Man såg ryggen och revbenen jättetydligt. Det var coolt. Allt såg bra ut och Mini beräknas väga ca 3 kg. Och det var ju skönt att veta att allt var bra :-)

Idag har det varit riktigt busväder här. Blåst och regnat hela dagen så i eftermiddag har jag legat i soffan och vilat och spelat wordfued (som jag gör varje dag ungefär) :-)

Ljusen är tända här och jag väntar hem min älskling om ca en timme. Då blir det mys i soffan!

Nu dags för arga snickaren!

KRAMAR




Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att höra att det gick bra! Kram!

2011-10-19 @ 20:53:56
Postat av: Karro

Alltid skönt att veta att det ser bra ut!:-)



Åh, jag är beroende av Wordfeud;-) Haha!



Hoppas ni har en mysig kväll!

Kram!

2011-10-19 @ 21:04:20
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt att allt ser bra ut! lycka till nu! hoppas det blir dags snart så ni får träffa eran lilla guldklimp! kramar!

2011-10-20 @ 22:33:33
URL: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0