Mysdag med Emma & Ida





Hela soffbordet var innan idag uppdukat med fruktsallad, glass, chokladpinnar, te och cola. Perfekt filmmys!




Hej Tisdag!

Jag är tvungen att tänka efter innan vilken dag det verkligen är. Herregud. Jag har ingen koll längre. Jag är annrs i vanliga fall en person som har koll på det mesta men nuförtiden är jag väldigt förvirrad. Haha :-) Jag kan fråga Jesper saker som jag redan har frågat innan och jag är nu världsbäst på att förlägga saker här hemma. Helt plötsligt är de bara försvunna! Haha

Denna vecka är vi inne i vecka 40 (39+1) och det börjar närma sig med stormsteg. Både jag och Jesper hoppas på att vi har en bebis innan veckan är slut men vi vet också att vi lika väl kan gå över tiden. Men hoppas kan man ju får göra :-)

Jag har i alla fall mer sammandragningar än innan och även lite molvärk till och från. Kanske kanske kan det var nåt på gång om någon dag...

Idag har Emma och Ida varit här och gjort mig sällskap hela dagen. De kom strax innan lunch så då åkte vi iväg för att handla lite. Det blev wok till lunch och sedan har vi myst i soffan hela eftermiddagen med film och massa gottis! :-)

Vi skulle ge oss ut på en promenad innan men när vi väl kom utanför dörren så vände vi igen. Haha. Det var ritkigt ruskigt ute så vi kröp ner i soffan igen istället.

De har kört hem nu och jag sitter här med de sista som var kvar utav fruktsalladen. Perfekt när man är lite sugen på något. Det blir desperate housewifes nu innan läggdags och sedan blir det nog lite wordfued med Emma med. Perfekt när man ligger i sängen och inte kan sova :-)

Hoppas ni haft en mysig dag!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj vad jag har varit dålig på att kommentera på sistone:-/



Vad fint det såg ut i er tvättstuga!:-)



Ni verkar ha haft en mycket mysig tisdag:-) Själv så åkte jag, Arvid och min mamma till stan igår och shoppade loss;-) Det var inte igår det kan jag säga. Hihi!



Du skriver att du är förvirrad nuförtiden... För mig har det hållt i sig även efter graviditeten;-) Har bara ögon och öron för lilleman jue;-) Haha!



Så spännande att Mini snart är här!! Håller tummarna för att h*n snart kikar ut:-)



Hoppas dagen blir bra trots skitväder!;-)

KRAM!



2011-10-19 @ 08:48:50
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0