BM och fika på Gösta´s





Idag har vi varit en sväng i Smålandsstenar. Vi gick inom presenteriet. En mysig liten butik och hittade denna fina bok där vi ska skriva om Mini. Även ett te åkte ner i påsen med smak och bl.a äppel och kanel. Jättegott var det!




God Kväll Måndag!


Idag var vi en sväng i Smålandsstenar i eftermiddag och fikade på Gösta´s konditori. En smarrig budapestbakelse och kaffe till mig och för Jespers del blev det en chokladboll. Mysigt, mysigt!

Vi hann springa inom presenteriet och fann sakerna ovan :-) Kul att ha en liten bok om Mini sen :-)

Det blev även ett besök hos barnmorskan idag. Ingen äggvita i urinen idag heller men istället fann de bakterier så nu ska det skickas iväg på koll. Ibland kan man gå och bära på bakterier utan att få symptom och detta var inget farligt men förlossningen måste veta om det.

Min kurva ligger lite under medel och har gjort hela tiden men idag stod den stilla igen så på onsdag ska vi in till stan och göra ett tillväxtultraljud för att se så Mini växer som h*n ska. Barnmorskan trodde inte det skulle vara någon fara men eftersom jag stått stilla i kurvan två gånger nu så är det bättre att ha lite extra koll.

Annars har det varit en väldigt lugn och skön dag. Imorgon kommer kanske Emma & Ida hit på besök. Ida var ledig imorgon och det passade mig bra då Jesper jobbar hela dagen. Så slipper jag gå själv hemma. Kan vara lite tråkigt ibland.

Nu blir det soffläge fram tills vi ska hoppa i säng. Det är här jag ligger parkerad nu för det mesta om dagarna. Haha :-)

Ha en fin kväll!
KRAMAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0