Torsdag!


Hej hej!


Natten har varit si sådär här. Lille Milo har inte ritkigt velat sova och efter vi lagt ner honom i sängen har han vaknat efter bara en liten stund och gnällt. Så har vi hållt på nästan hela natten och tillslut fick han ligga mellan oss och då somnade han ritkigt.

Även idag har han varit kinkig. Tror att det kanske kan vara magknip. Han vill inte alls ligga själv och sova så idag har han varit som fastklistrad på mig ungefär. Så idag har jag inte fått något gjort här hemma alls. Har inte ens fått på mig riktiga kläder. haha.

Har även haft huvudvärk hela dagen så vi har inte ens kommit ut på en promenad idag. Hoppas på att jag är piggare imorgon och att vi då kommer ut en runda. Jesper har jobbat lite idag så jag fick prova på att vara själv med liten.

Så nu har jag fått gnälla av mig lite. Haha. Vi får hoppas på att denna natten blir bättre :-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hoppas natten varit bättre och att din huvudvärk gett med sig!!



Ni får ha en toppenmysig fredag!



Kram!

2011-11-18 @ 10:09:06
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0