Söndagsmys



Milo fick en hel garderob i söndags! Herregud så mycket mormor, morfar och mostrarna hade köpt :-)



Denna har morfar sparat på i 20 år. Men den får egentligen inte lekas med. Den ska helst stå i förpackningen :-) Hihi.




Moster Emma ♥



Moster Ida ♥



God Morgon!

Det är redan november och imorgon är det en vecka sedan Milo kom till oss. ♥ Herregud vad denna vecka har gått fort!

Vi går mest runt och myser här hemma. Milo sover gott om dagarna men är lite mer vaken under kvällen/natten. Känns som han är lite orolig då. Men inatt har han ändå sovit ganska bra. Han vill inte riktigt ligga i spjälsängen utan ska helst vara nära oss :-) Så inatt har han fått ligga mellan oss och det har gått bra och vi har fått sova ganska bra både jag och Jesper :-)

I söndags kom mormor, morfar och mostrar på besök! De lagade god lunch till oss och myste massor med Milo. De hade hur mycket kläder som helst med till honom. Haha. Nästan en heö garderob :-) Tack snälla!

Vi var ute på en lång promenad igår och han sover även gott i vagnen. Skönt.

Ställde mig förresten på vågen igår för första gången efter förlossningen. Under min graviditet gick jag upp 10 kg och när jag vägde mig igår fick jag en chock kan jag säga. 7 kg är redan borta. Bara sådär. Även magen har dragit ihop sig jättemycket. Bara en lite kula kvar egentligen. Men jag tycker den är rätt mysig. Känner mig jättesmal nu. haha. Det är så skönt att kunna böja sig ner och ta på strumpor och skor själv. Haha.

Igår var vi på Bvc för att väga liten. Han vägde 3120 när han föddes och 2880 när vi åkte hem. Igår hade han gått upp till 2998. Känns skönt att veta att han i alla fall får i sig mat även om det är lite kämpigt med amningen ibland. Det gör ju så ont vissa gånger att amma honom. Men det blir nog bättre snart.

Nu blir det mys i soffan innan liten vaknar och vill ha mer mat :-)

Kram från oss!



Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

nämen åh så fin han är lillen! vad bilderna får mig att längta tills det sätter igång för mig!



tack för dina tips! skönt att veta att man kommer vara lugn när det startar. undermedvetet är man nog jätteförberedd. gäller bara att lita på sin kropp :)

2011-11-01 @ 09:32:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej finingar! så fina kläder ni har fått! supersnygga! Hoppas ni mår bra alla tre och att ni får vila lite mellan varven! Skönt att vikten håller sig med! ska på amningsinfo imorrn, får lyssna noga på alla tips =) Hörs snart vännen, kram kram/Madde

2011-11-01 @ 20:10:42
Postat av: Karro

Kul med nytt inlägg!!:-)



Snällt av morföräldrar och mostrar att ge Milo en massa kläder! Det är ju alltid uppskattat:-) Går ju åt en hel del i början då det både bajsas och kräks en del;-)



Skönt att lilleman går upp i vikt! Är kämpigt med amningen, men efter 2-3 veckor kommer det kännas MYCKET bättre! Så håll ut och kämpa på:-)



Njut av tillvaron!!:-)

KRAMAR!

2011-11-01 @ 20:15:01
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-03 @ 10:55:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej :) !

Kikade in på din blogg nu och den var verkligen jättefin :D !

Hur är det med dig idag? :)



Kramar Bea

2011-11-03 @ 11:02:30
URL: http://svettlukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0