Name it

  

 

 

Dessa söta kläder hade inte varit fel till lilleman. Han har ett par bodys o mjukisbyxor från name it och dom är ju så fina. Hängslebyxorna tror jag att jag får klicka hem faktiskt ;-)


Halloj!


Hur har ni det idag?


Jesper är iväg på lite jobb så jag är här själv med lilleman. Han har varit lite kinkig på förmiddagen men nu sussar han sött i sin vagga! Tror det är magknip som är orsaken till att han inte riktigt kommer till ro.

Nu dessa dagar får jag prova på att vara själv med Milo innan Jesper börjar jobba på riktigt på fredag. Idag åkte han iväg vid halv nio men jag tror att han kommer hem strax och imorgon är han på kurs mellan 9-16.

Man får verkligen ta till vara på tiden medans Milo sover annars blir det inget gjort här hemma. Haha.

Igårkväll fick jag härlig ryggmassage av Jesper. Äntligen kan jag ligga på mage igen. Haha. Jag nästan somnade. Ska se om jag kan lyckas övertala honom om massge ikväll igen :-) hihi

Igår var vi på babymassage. Milo tyckte faktiskt om det och höll sig lugn hela tiden. Vi ska dit nästa måndag igen så vi får se om han tycker om det då med :-)

Nu hoppar jag ner i soffan emd en stor kopp te.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fina kläder! Härligt med massage för både dig och Milo, kul att han gillade det också! =) Låter mysigt! Tack för senast, alltid lika skoj när ni kommer och hälsar på! Hörs snart! Stor kram /M

2011-11-23 @ 07:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0