Lördag



Milo sover mycket gott i vaggan :-)


Hej Lördag!



Helgen är här och Milo är redan 10 dagar gammal! Helt sjukt vad fort denna vecka har gått! Dagarna bara susar förbi.

Liten har nu sovit i sin egen säng två nätter irad! :-) Duktig kille! Han är som mest kinkig mellan 20-23 på kvällen innan han kommer till ro. Även i magen var han som mest livlig då. Amningen börjar gå åt rätt håll också även om det fortfarande gör förbannat ont vissa gånger.

Igår var BVC här på hembesök och Milo har nu gått om sin födelsevikt och väger 3170! Så han får ju i alla fall i sig maten och det är ju skönt att veta! :-)

I torsdags gick jag en runda ner till byn för att hälsa på jobbet. Det gick superbra och Milo sov genom hela besöket och rynkade endast på näsan när någon petade på honom. Haha. Han sov även hela vägen hem och sen lät jag han ligga kvar i vagnen när vi kom in eftersom han sov så gott :-)

I onsdags premiärbadade vi honom. Oh, jag måste erkänna att jag var lite nervös. Men det gick jättebra. Han skrek lite just när vi la i honom men sen tyckte han det var jätteskönt i det varma vattnet :-)

I eftermiddag ska vi ha besök av Madde och Fredde. Ska bli roligt att träffa dom :-)

Önskar er en fin lördag!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja han ser ut att ha det gott i sin vagga : )

2011-11-06 @ 21:54:02
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: EMMAS!

så söt :D

allt bra med dig idag? kram :D

2011-11-08 @ 12:57:03
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0