Måndag





I lördags fick vi besök av min moster och mina kusiner. Milo trivdes bra i både Noras och Wilmas famn :-)




Hej hej!


Ni har väl inte blåst bort?! Usch som det blåste här igår. Imorse när jag kom ner och kollade ut på baksidan så hade en björk och några småträd trillat. Men som tur var på rätt håll. Bort från vår trädgård.

Idag var det dags för babymassage igen och Milo verkade tycka det var skönt även denna gång :-) Vi stannade ej kvar efter massagen för vi var tvugna att åka och handla och laga mat för Jesper skulle jobba extra idag.

Lilleman sover i vaggan sin och jag har hunnit rensa i tre byrårer här hemma. Underbart att få gammal skit slängd. Så nu står det ett antal påsar här som måste till tippen.

Har även hunnit sortera bland Milos kläder. Han kan ha vissa kläder i st 56, som pyjamasar och så eftersom han är så lång. Men annars är det fortfarande 50 än så länge på kläder. Vi har även fått massor av nya fina kläder i st 62 som just nu ligger i tvättmaskinen.

Har tänt i spisen och även ljusen här hemma och slängt mig i soffan med en liten kopp glögg. Skönt. Får passa på att vila lite nu när han sover :-)

KRAMAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0