Kalas


Det kom ett riktigt ösregn för en stund sen. Jag slapp i alla fall att vattna blommorna ;-)


Av farmor fick jag ett jättevackert fågelbad som hon själv gjort!


Å denna ängeln kom farmor också med. Från Ib Laursen. Måste hitta en bra plats att hänga den.


Mormor & Morfar kom med det stärsta paket jag någonsin sett. I låg denna Kitchen Aid. OM jag blev glad!! Här ska det bakas sen :-) Haha. Det fanns till och med köttkvarn till och en mixer. Perfekt! Snygg är den ju också! :-)

TACK SNÄLLA FÖR ALLA FINA PRESENTER JAG FÅTT OCH SÅ ROLIGT ATT NI ALLA KUNDE KOMMA HIT OCH SE HUR VI HAR DET I NYA HUSET!! ♥♥♥


God eftrmiddag!


Har slagit mig ner i soffan med en kopp kaffe och tänt lite ljus. Det kom ett ösregn för en stund sedan och det blev så himla grått och trist här.

Idag har jag flängt runt hela dagen och fixat och trixat. Har haft lite kalas här hemma då mor- och farföräldrar varit här och min familj. Vi har mumsat på massa ballerinas och god citrontårta.

Jag har fått så mycket fina presenter så jag tror nästan inte det är sant. Tack snälla allihopa!

Det var precis att jag hann dammsuga klart uppe på övervåningen innan det plingade på dörren. Haha. Så jag känner mig en anings trött nu så det var himla skönt att sätta sig ner i soffan en stund :-)

Vi har fortfarande ingen TV som fungera. Vi har inte hunnt koppla in den ännu. Jesper måste rikta in parabolen först och det har vi inte hunnit med. Men det är ganksa skönt ändå att slippa tv:n. Det är rätt lugnt och skönt här. Kan man gå runt och pyssla med lite annat istället :-)

Vi har en hel del flyttkartonger kvar nere i källaren som ej kommit upp ännu men eftersom Jesper ligger och sover på övervåningen så vill jag inte väcka honom med massa skrammel. Jag behöver nämligen ha upp lådorna på övervåningen i garderoberna. Så det får bli en annan dag. Men jag hann med rätt mycket i förmiddags.

Ikväll jobbar Jesper natt så det blir första natten för mig att sova i huset själv. Undra hur detta ska gå :-) Nej, jag tror inte det ska bli några problem. Vi har varit så trötta dessa dagar så vi har somnat direkt :-)

Ska försöka få in lite mer bilder på hur vi har det här hemma nu. Men det är lite kvar som ska fixas. I hallen måste en skohylla upp, en hallspegel och en byrå. I arbetsrummet är det lite kvar som ska fixas där med.

Imorgon är det dags för jobb igen efter en veckas ledighet. Det är skönt att vi ändå har kommit så långt i huset nu :-)

Hoppas ni har en mysig söndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Karro - Mamma till Arvid

Superfina presenter du fått! En hushållsassistent är ju toppen:-) Vad din farmor är duktig! Tror jag måste försöka mig på att göra ett sådant fågelbad, så fint!



Ser fint ut med blommorna på terassen:-)



Kram!

2011-05-23 @ 10:04:01
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0