Tisdag 1 Mars!


Jag längtar till blå himmel och värme så att vi kan åka över till helsingör och köpa så här fina buketter :-) Den dagen jag gifter mig så vill jag ha en liknande bukett med massor av rosa rosor :-)


Då var första mars här och vi började dagen med en sovmorgon och en ång frukost! Härligt. Sedan blev det soffläge och vi kikade på både sveriges värsta bilförare och solsidan som vi missat :-) Haha.

Sedan blev det lunch hos Maria och Stefan som bjöd på fläsk och mos och gud så gott det var :-) Haha. Nu ska vi vidare ner till Taryd och fira min pappa som fyller 49 i morgon! :-)

Hoppas ni har en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan vännen!



Jadu nu springer tiden iväg & snart har ni nyckeln till huset ert : - ) Spännande så!



Har du shoppat en massa fint nu som du ska pryda huset med?

Finns ju en uppsjö av alla fina saker så man blir helt sjuk ; - ) Hihi!!



Vad ska ni hitta på i resten av veckan?



KRAMAR i tusen

2011-03-02 @ 20:27:45
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0