Lite nytt!




Idag har vi varit en snabb sväng på Gekås :-) Vi har precis köpt ny bil så Jesper behövde lite bilgrejer och jag tackade ju inte nej till en runda inne på gekås :-) Jag hittade dessa fina randiga tröjor/klänningar. Jätteskönt material. Sen blev det ett par vita converse. Dom blir perfekta nu hela våren och sommaren :-)


God Eftermiddag!

Sitter just nu i soffan och mumsar på kellogs special K med blåbär, hallon och mjölk. Gott! Jesper är ute och byter till sommardäck på saaben. Vi ska byta på min bil till helgen. Eftersom vi har köpt ny bil så behöver vi ej min lilla plutt bil längre så på söndag kommer syster Emma och hämtar den. Så vi ska byta däck och städa rent den innan hon kommer.

I förmiddags lämnde vi in min bil för service. Var även tvungen att beställa en ny reservnyckel för på något vis har vi lyckats slarva bort den. Fråga mig inte hur men det har vi gjort. Vi har verkligen rotat runt och letat i hela lägenheten! Men den finns inte någonstans. Och det är inte billigt med bilnycklar. FY! 1200-1300 kommer det att gå på. Men det är ju både Emma och Ida som kommer att använda bilen så det är ju bra om dom kan ha en varsin nyckel. Så det var inte så mycket vi kunde göra åt den saken. Det var bara till att se glad ut och betala. Jävla skitnyckel!!

Efter det blev det som sagt en tripp till Ullared. Träffade på både den ena och den andra från Strömsnäsbruk :-) Roligt med kända ansikten. Haha. Måste berätta. Det var tre lite yngre tjejer som stod och fnissade och höll på med sina mobiler. Jag tänkte; vad håller dom på med. Men sen såg jag att Morgan stod bredvid dom och att dom höll på att ta kort :-) Haha. Och alla tre ville ju ha en varsin bild på honom med så det klickades flitigt med mobilerna :-) haha.

Ja, nu sitter jag här i soffan och det lär jag nog göra ett tag till för oj vad trött jag blev helt plötsligt. Det tar på krefterna att springa runt på gekås. Tror jag ska vila ögonen någon minut :-)

Ha en fortsatt härlig dag!
KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0