Lite nytt i vardagsrummet









Jesper har fått upp lite belsyning här i vardagsrummet nu. Både i vitrinskåpet och övanför matbordet :-) Himla bra blev det. Även spegeln ovanför skänken är på plats nu.

Sist vi var på gekås hittade jag små skyltar med ordspråk. Kunde inte låta bli så två fick följa med hem. Det andra hänger i hallen med texten "Hem är där de du älskar bor"




Har även fått hyffsad ordning i arbetsrum/läshörna. Mamma och pappa har ett fint skrivbord hemma som vi ska få som jag kommer att måla i vitt. Men så länge så får det bli en läshörna :-)

Nu blir det mys i soffan med älsklingen. Imrgon är det dags för jobb igen.

Hoppas ni haft en skön ledig dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Karro - Arvids mamma

Hej!!



Nu har jag varit dålig på att kommentera, har ju knappt haft igång datorn i detta fina väder:-)



Så fint ni har fått det hemma! Jag blev helt kär i er spegel;-P



Gud så roligt alltså, nästan halvvägs!! Spännande! Vet ni vad det är för en liten som gömmer sig därinne?



Ha en bra dag!



Massa kramar!

2011-06-07 @ 09:31:04
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Evelina - BF 5 juli

superfint hus :)

2011-06-08 @ 16:10:02
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh tack söta du! :) och stort grattis till graviditeten! vad spännande, då är ju hälften avklarat redan :) hoppas att du mår bra och så ? har kikat igenom din blogg här och vad fint ni har det!!

2011-06-08 @ 19:37:03
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0