Hemska drömmar







Bilder: sköna hem

Oh vad jag älskar bilder som dessa. Tänk att kunna få ha det så här i trädgården! Just nu har jag inte någon energi till något alls.




God morgon!

Underbart att det fortfarande är helg! Och vet ni vad? Solen skiner och det är blå himmel ute! Det var verkligen på tiden att den tittade fram nu! Ska genast ta på mig bikinin och bege mig ut för att få lite färg i ansiktet.

Har varit vaken ett bra tag redan. Hade en hemsk mardröm där min kära pappa gick bort så jag vaknade av att jag grät. Usch! Får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Det är konstigt vad känslig man är när man är gravid och jag drömmer väldigt ofta och mycket just nu så jag sover inte så bra på nätterna (kanske anledningen till att jag inte har någon energi till något). Så det var bara att klä på sig, gå upp och tvätta ansiktet i iskallt vatten.

Nu tar jag med mig ett gäng inredningsmagasin och en bringare citronvatten och går ut!

Hoppas ni får en härlig söndag!

Ta hand om varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0