Härliga dagar i Helsingborg/Helsingör








Här var lite bilder från vår tripp :-) Det bjöds på sol, sol och åter sol! Så härligt. Vi satt på torget i Helsingör ett bra tag och solade oss! Sen när det började närma sig kvällning så åkte vi över igen och det blev ett besök på Haket där vi åt god pasta! På hotellets bar drack jag och Lisa goda alkoholfria drinkar med jordgubb/ananas smak. :-)


Det var verkligen inte lätt att lägga in bilder igår så efter ett tag gav jag upp istället. Det var kanske fler som hade problem med blogg.se?

Vi hann gå i lite småbutiker i Helsingör och lite fick jag med mig hem. Bland annat en gravidbola som plingar fint mitt på magen. :-) Ska visa senare. Denna ska tydligen göra barnet lugnt att höra det lilla plingadet och även när det har kommit ut så ska det ha en lugnande effekt om den för höra samma ljud.

En liten leksak från fina danska Sebra fick också följa med. Den sitter just nu på vagnen. Ska ta och visa er vår fina vagn med. Den står fint uppställd nere i källaren och jag brukar gå ner där ibland för att köra rundor där nere :-) Haha. Det är bara en bebis som saknas där i :-)

På hemvägen hann vi även med ett besök på ikea och en ny matservice är innhandlad. ARV heter den och är superfin. Denna ska också visas :-)

Vi tackar för två underbara dagar i Helsingborg och hoppas Stefan har haft en bra 50-årstripp! :-)

Ha det bra idag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0