Pyssel

När vi åkte hem från Göteborg körde vi inom IKEA. Där hittade jag detta silverfat. Har varit på jakt efter ett fat länge men inte hittat det rätta men på IKEA fanns det :-)



God Morgon!

Igår hade vi en mysig hemmadag. Vi åt lunch hos Maria och Stefan och vi var inte hemma förräns halv fyra sen. Då satte vi ihop skötbord och spjälsäng till mini. Hihi. Så mysigt blev det i sängen. Allt står på övervåningen så länge och ska få flytta ner när det är dags att användas.

Gick mest här hemma igåreftermiddag och pysslade och plockade iordning. Fick rensat i min ena byrå så den har fått flytta ut i hallen.

Sen blev det tacos och film på kvällen. En riktigt mysig hemmalördag :-) Härligt.

Nu ska snart Jesper iväg och spela tennis med ett par kompisar och sedan är det golf som gäller. Hoppas dom slipper undan regnet som sägs vara påväg.

Själv passar jag på att åka ner till Traryd för att träffa Cecilia & Rickard som fick sitt andra barn för ca en månad sen :-) En liten tös blev det. Ska bli mysigt att träffa dom och vi ska även köpa deras ena babyskydd. Perfekt :-)
Sedan åker jag vidare till farmor & farfar. Faster Mia med familj från Stockholm är där så det ska bli jätteroligt att träffas. Kommer nog inte träffa dom mer innan Mini kommer.

Önskar er en härlig och mysig söndag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0