BM besök och mysig eftermiddag

Vi längtar efter dig skatten ♥


God Kväll!


Denna dag har gått i rasande fart. Jobbade fram till lunch och kunde efter det åka hem och äta lite middag med Jesper. Sen lyckades jag slumra några minuter i soffan innan det var dags för ett besök hos barnmorskan. Då min Bm har semester fick jag träffa en annan och jag var väl inte överlycklig för denna dam. Men men. Tur det bara var en gång.

Kurvan var perfekt sa hon i alla fall och Minis hjärtljud var bra men h*n var lite irriterad för bm tryckte så mycket på min mage. Det gjorde nästan ont. Så Mini sa ifrån och bökade runt som bara den efteråt. Lilla vän.

Väl hemma så vilade vi lite på soffan och mini var fortfarande igång men efter ett tag lugnade h*n ner sig så jag fick sova några minuter.

Sen har vi bara myst här hemma och kollat in den nya serien med Joel Kinnaman The Killing. Ritkigt bra. Vi har sett fyra avsnitt och den är sjukt spännande. T.o.m Jesper tyckte detta :-)

Maria & Stefan kom bort en runda och vi gick ner till torget för att köpa färska blåbär, så nu har jag frysen full med små påsar som är perfekta att ta upp om man vill göra en smoothie eller bara äta dom som dom är med mjölk. Mums.

Nu ska vi hoppa i säng. Det blir Jespers första jobbardag imorgon och jag fortsätter på min tredje. Så god natt med er!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0