Tyst i huset



Bild: vi.sualize.uz

God Kväll!

Ja, det är verkligen tyst här hemma. I eftermiddags åkte Jesper till Tyskland och kommer inte tillbaks förräns på fredag. Så det var både tyst pch mörkt här när jag satte nyckeln i låset. Bara en liten lampa i köksfönstret lös. Nu är nog varenda lampa tänd här ;-) och värmeljus.

Det blev pannbiff med potatis och massa grönsaker till kvällsmat. Det blev lite över så det får ätas upp imorgonkväll. Himla gott faktiskt. Nu kikar jag på fuskbyggarna och dricker en kopp te. Snart blir det sängen för ögonen är väldigt tunga just nu.

Har haft lite granna huvudvärk hela dagen så det var skönt att ställa sig i en varm dusch när jag kom hem från arbetet. Tror det är därför jag är så trött nu. Ska bläddra i dem nya H&M katalogerna som kom med posten innan idag. Åh, vad jag längtar till våren och värmen!

Hoppas ni haft en härlig dag!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0