Pio


I tisdagskväll tog vi bussen in till stan och åt på resturangen Pio. Supergott var allting och vi var så mätta efteråt så vi trodde inte vi skulle kunna gå till busshållsplatsen. Haha.

Jesper åt den berömda planksteken och jag bestämde mig för fläskfilé och potatisgratäng med örtaioli och grönsaker. Till efterrätt blev det Crème brûlée. Smarrigt!









Medans jag drack gott te tog Jesper en Irish Coffee.

Vi hade en supertrevlig och mysig kväll inne i stan med många skratt. Jag gjorde bort mig ett antal gånger :-) Men det var bara roligt!

Igår hade vi en innedag. Vi låg i soffan och kollade filmer och serier. På eftermiddagen åkte vi ner till byn och storhandlade. Så nu är kylen full.

Det blev tacos till kvällsmat igår och jag tror det blir det till middag idag med om jag känner Jesper rätt :-)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh va mysigt! nästa gång går vi alla fyra tycker jag! hoppas vi hörs snart! stor kram!

2011-01-06 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0