Nytt hos H&M







Dessa finna plagg hittar ni hos H&M. Det har kommit in mycket nytt och fint. Älskar skorna! Dom skulle gärna få ta plats i min samling ;-) Topparna skulle va perfekta nu i vår och sommar till ett par beige shorts och brunbrända ben. Åh vad jag längtar till värmen!

Hej!

Då var det färdigarbetat för denna veckan. Jesper arbetar till nio imorgonkväll sedan har han ledigt ett par dagar. Ikväll jobbar han natt så jag har tv:n för mig själv. Just nu kikar jag med ena ögat på CSI Miami. Jag tycker det är himla spännande men Jesper hatar det :-) Så man får passa på när han jobbar.

Imorgon blir det sovmorgon. Skönt. Sen är det dags att städa lägenheten. Det behövs röjas lite här och var. Har massor som egentligen behövs sorteras och slängas. Men jag får ta ett rum i taget. Känns lite lättare då.

Det blir även kalas i morgonkväll. Vi ska fira Lisa som fyllde 21 igår. Det bli exotisk planka som vi ska mumsa på och det ska bli himla trevligt. Jesper kikar inom när han slutat jobbet.

Ha en fin kväll!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0