Happy Fredag!




Jag gjorde precis en jättegod blåbärssmoothie. Hade i blåbär då såklart, saften av en apelsin, en banan och en actimelshot med smak av vanilj. Riktigt god blev den.


God Morgon!

Hoppas du sovit gott! Fast jag la mig strax efter tio igår så är jag ändå rätt seg idag. Har haft en huvudvärk ett par dagar nu som verkligen inte ger med sig. Det brukar bli bättre fram mot dagen men just morgonen är det som värst. Så nu dricker jag ett par koppar kaffe i hopp om att bli piggare.

Jesper ringde precis och är nu påväg hem från Göteborg. Han har ju varit i Tyskland sen i onsdags med några kompisar. Skönt att få hem honom igen.

Idag är jag ledig hela långa dagen och planen idag blir städning. En maskin tvätt är redan igång och jag ska bäddra rent i sängarna. Så skönt att lägga sig i nytvättade sängkläder. Men först blir det en lång promenad innan jag börjar med någon städning. Behöver slänga sopor med. Även fast det bara är upp för gatan till sophuset så blir det att man samlar på sig ett par påsar i tvättstugan. Så nu måste dom slängas!

Ikväll blir det after work med Madde och Alex på Svea inne i stan. Ska bli riktigt skoj och jag längtar verkligen! Ska bli himla mysigt med god mat och massa goda drinkar! :-)

Vad hittar du på denna fredag?

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0