Riktigt härlig helg!


 

 
Lindex har fått in riktigt snygga tröjor. Så snyggt med lappar på armbågarna.


God Kväll!

Jag har haft en riktigt härlig helg faktiskt. Igår förmiddags åkte jag hem till Traryd. Jesper skulle jobba hela helgen så istället för att sitta hemma och glo så bestämde jag mig för att köra ner dit.

Jag bokade in en promenad och fika med en gammal klasskompis, Cecilia. Så efter lunch gick jag dit och sen gick vi en lång promenad på nästan en timme i det soliga, fina vädret. Verkligen superhärligt! När vi kom in igen fikade vi till det lite och Rickard och lille Philip åkte iväg på kalas så då satte vi oss i soffan och blev sittandes där ända tills klockan var 18. Eftersom vi inte har träffats på ett bra tag och så mycket som hänt under tiden, så hade vi en hel del att prata om :-)

Väl hemma hos mor och far så stod maten klar på bordet och det bjöds på fläskfilé med klyftpotatis och wiskeysås. Supergott!

Idag har vi varit en sväng hos farmor och farfar och fikat. Jag fick en jättefin, charmig lampa. Ska bara komma på vart den ska få hänga. Antingen blir det i hallen eller så kanske det får bli ute på altanen.

Vi har även hunnit med att baka en riktigt god kladdkaka med skivade jordgubbar och grädde till. Sen har vi kollat massa gamla kort från när vi var små och gått en långpromenad i solen. Men idag var det lite kyligare än igår så det var skönt att komma in i värmen igen :-)

Nu har jag slagit mig ner i soffan med en kopp te och Jesper har precis kommit hem från jobbet. Imorgon har vi en ledig dag och då blir det sovmorgon. Känner mig trött fast det har varit en lugn, skön helg. Tror morgondagen bjuder på någon form av utflykt. Vi har inte bestämt vart ännu men något blir det.

Sen firar vi alla ♥ dag med god middag imorgonkväll. Härligt och mysigt!

Hoppas ni haft en lika underbar helg som jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0