Onsdag



Tänk att få dricka sitt morgonte från dessa ursöta rosa koppar med fat. Det skulle jag vilja göra.

Bild från vi.sualize.us


Godmorgon Onsdag!

Inatt vaknade jag halv två av att någon stod och viskade mitt namn. Först förstod jag inte riktigt vem det var. Jesper jobbade ju inatt så han kunde det ju inte vara. Men som tur var, så var det ju Jesper. Tack gode gud för det! Haha. Då skulle han bara hem för att hämta datorn. Han ville väcka mig och säga att det bara var han så att jag inte skulle bli rädd :-)

Idag är det riktigt ljust denna morgon och solen skiner redan! Så härligt! Ser ett flygplan som säkert är på väg till ett varmt, soligt land. Tänk att snart är det vår och solen är här för att stanna :-)

Har precis ätit en tallrik musli & yoghurt och druckit en cappuccino. Snart är det dags att byta om till arbetskläder och bege sig till jobbet. Jesper sover gott i varma sängen. Lite avundsjuk är jag.

Ha en trevlig dag!

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0