Mysig dag med familjen!


Älskar mina zinkhus från Walther & Co som jag fick av älsklingen i julklapp. Det skimrar fint upp mot väggarna!


Det hade ju inte varit fel att ha detta zinkhus med Home Sweet Home som skimrar! Finns hos mixin.se för 429:-



God Kväll i stugorna!

Hur har ni det denna lördagkväll? Vi har haf mysigt besök av min familj hela dagen. Vi har lagat god wok med kyckling och nudlar och fikat på god äppelkaka och glass. Och massor av prat och skratt. :-)

Nästan alla har suttit och kört Jespers formel 1 spel. Haha. Pappa tyckte det var jätteroligt och t.o.m mamma provade en runda :-)

Imorse tog Jesper hit hundarna Kajsa och Elsa och dom gjorde succé :-) Haha. Dom är så himla söta och alla ville ha dom i famnen :-)

Efter fikat vi halv fyra tiden så körde de hem mot Traryd igen och vi tackar för att ni spenderade denna lördag med oss :-)

Nu har vi precis varit nere i byn och handlat lite till ikväll. Det blir klyftpotatis med pepparbiff till middag om en stund. Gott. Till det blir det ett glas rött. Sen ska Jesper bjuda mig på en Piña Colada. Han har hittat ett recept så han ville prova. Det var denna drinken vi drack när vi var på Canarie öarna i september. Minnen! :-)

Hoppas ni alla haft en skön lördag och vi önskar er en trevlig kväll!

Kramar ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan Söt!



SÅ mysigt ni verkar ha haft de tillsammans med familjen din : - ) Alltid så roligt då dom kommer på besök & man får skämma bort dom lite!



När är de ni får tillträde till huset ert? Har ni planerat & handlat något nytt kanske? : - )



Det var jättetrevlig hos Chrille igår. Vi gav honom göteborgsvarvet i present. Han blev så glad så! ; - )



Nu ska jag äta lite sen middag här!



Vi hörs min vän!



KRAMAR i massor



PS. Husen är superfina!!

2011-02-20 @ 14:07:46
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0