Måndag 28 februari


Bild: vi.sualize.us




Då var det sista februari idag och imorgon är vi inne i mars. Det börjar bli mycket ljusare på morgonen nu och även längre in på kvällen är det ljust. Jag tror t.o.m att det är ljust fram till 18 på kvällarna nu. Så skönt!

Helgen har gått väldigt fort. Jag jobbade i lördags till ett och sen skjutsade jag ut Jesper och några kompisar till Nissaryd. Där skulle dom kolla på fotboll hos Martin och senare på kvällen bowlade dom här i byn.

Så hela eftermiddagen/kvällen låg jag och myste i soffan med mitt goa täcke och kollade på tv. Fanns så mycket bra program för en gång skull :-) Men melodifestivalen skippade jag faktiskt.

Igår låg vi också bara i soffan och tittade på tv. Haha. Så det har inte hänt så mycket denna helgen. Jesper har jobbat i natt så nu har han precis gått och lagt sig och jag skälv ska strax åka ner till jobbet.

Hoppas ni får en bra sista februari!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0