Helg!






Dessa ljusa sandaletter sätter jag gärna på mina fossingar i sommar. De kommer från Ellos.



God Kväll!

Usch, så frusen jag har varit hela dagen idag. Nu sitter jag med både filt och mina fårtofflor på men fryser fortfarande. Måste gå och göra mig en kopp te så att jag får upp värmen.

Imorgon är jag ledig och Jesper jobbar inatt så imorgonbitti kommer han och lägger sig bredvid mig. Skönt att få kunna ligga kvar och slippa gå upp. Imorgon ska jag verkligen försöka sova länge.

Eftersom Jesper jobbar natt så brukar han sova till tolvtiden så under förmiddagen blir det lugnt. Sen får vi se vad vi hittar på under eftermiddagen. Vi har inte bestämt något ännu. Kan vara skönt att bara vara hemma ibland också.

På lördag kommer mina föräldrar och systrar hit på middag och fika. Ska bli himla trevligt. Det var jättelängesen alla var här samtidigt nu :-)

Nähä, den där koppen med te behöver jag nu! :-)

Ha en skön kväll! Snart är det helg!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! Det låter härligt med sovmorgon, det ska vi ha imorrn! Å vilka fina blommor du fick med! Bra jobbat, Jesper! =) Ha en riktigt härlig helg så hoppas jag vi hörs snart och bokar in något! Kramar! /Madde

2011-02-18 @ 07:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0