Happy Valentines day



Denna underbara bukett kom Jesper hem med innan idag! Tack Älskling ♥


Igår fick vi denna söta vas av Maria


Ljusblå pärlor och fjärilar.


Jesper fick denna bok av mig. Han är väldigt intresserad av öl så jag tyckte den passade honom.




Glad Alla ♥ dag!


Hur har ni firat? Vi har som sagt varit ute på en liten utflykt idag. Först blev det Falkenberg för att kolla möbler och sedan blev det ett snabbt besök på Gekås.

Fy katten vad kallt det har varit idag. Vinden har varit iskall. Usch. Nu vill jag verkligen ha vår! Vi har i alla fall haft en supermysig dag med god lunch i Falkenberg och sedan blev det en snabb fika inne på Gekås café. Jättemysigt har dom fått det på övervåningen. I mars öppnar dom dörrarna för den nya resturangen. Ska bli spännande att prova sen.

Nu är det dags för kvällens middag. Jesper satte precis ner en fördrink till mig med smak av mango. Ska bli spännande att prova.

Hoppas ni har en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0