Första Februari



Härlig puderrosa klänning från Gina Tricot. Skulle passa perfekt till sommarens varma dagar.


God Kväll!

Den här dagen känns som att den har gått i rasande fart. I förmiddags fick jag en akupunkturbehandling av Maria. Hon hade som tur var ett återbud så då smet jag dit. Jag har haft ont i nacken ett bra tag så nu hoppas jag att det blir bättre.

När jag kom hem igen var det dags för Jesper att köra till arbetet och jag skulle fixa lite middag till mig själv. Det blev makaroner med stekta ägg och bacon. Lätt och smidigt.

Sedan har jag rensat bland alla sängkläder, gardiner och dukar. Så nu är jag bättre koll och definitvit bättre ordning. Blir galen på mig själv ibland när allt ligger huller om buller och då måste jag plocka iordning med detsamma. Jag är gillar att ha ordnig och reda runt omkring mig.

Nu har jag nästan precis kommit hem efter ett yogapass. Känns himla bra. Har fått i mig två mackor och ska nu ta mig en kopp te. Fy, vilket väder vi har ute. Det har regnat och snöat om vart annat hela dagen. Nu regnade det när vi gick hem. 

Snart kommer Jesper hem och imorgon har vi en ledig dsg tillsammans. Himla skönt! Det blir en lång sovmorgon kan jag lova. Sen kanske det blir en promenad med Kajsa och Elsa.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0