Brr!











Checka in dessa snygga sommarklänningar som H&M har fått in. Den översta måste jag bara ha. Så himla fin. :-)




Usch, vad kallt det är idag. -11 visar det idag. Men det är så ljust ute och det gör mig så glad. Så skönt :-) Och när jag kom ut från jobbet igår strax efter 18 så var det heller inte riktigt mörkt ännu. Så det känns att vi går mot ljusare tider! :-)

Ikväll firar jag och Jesper lite helg. Vi är lediga tillsmammans imorgon och sen på lördag jobbar jag ett litet pass mellan 8 och 13.

Ikväll missar ni väl inte Sveriges värsta bilförare. :-) Vi sitter här hemma och skrattar så vi nästan kissar på oss. Men blir helt chockad! Haha!

Nu blir det jobb!
Ha en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh de är så fina! Jag har köpt en sån klänning som är längst ner fast i svart att ha nu i helgen! Superfin! Hoppas allt är bra med er! kram /Madde

2011-02-24 @ 08:36:18
Postat av: Jonna

MADDE: Klänningarna är verkligen superfina och det är svårt att välja ;-) Men jag är jättesugen på den översta långklänningen. Men vet inte riktigt hur jag skulle se ut i den. Hihi :-)

2011-02-25 @ 20:42:17
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0