2011-02-08






Ljuslyktorna kommer från Village. Dom köpte jag för ett bra tag sedan. I fredags fick jag denna söta skål av Maria. Även den kommer från Village. Det finns en större skål med och jag tror minsann att jag ska köpa den också. Planterade vit pärlhyacint i den lilla skålen. :-)


Hejsan!


Hur står det till denna tisdagkväll? Här är det fint. Ska snart hoppa i säng för imorgon blir det arbete. Idag har det varit väldigt lugnt och skönt här hemma.

Vaknade tidigt i morse eftersom det har blåst så himla mycket här. Så jag hann med rätt mycket i förmiddags. Dammsuga och dammtorka överallt här. När jag precis var klar med dammtorkningen så plingade det på dörren. Jag blev riktigt rädd så jag hoppade till. Men det var bara Maria som var ute och gick med hundarna och undrade om jag ville följa med på en runda.

Det var riktigt skönt och härligt ute. t.o.m solen sken under hela rundan. Men slaskigt och blött var det eftersom det snöat under natten. Det var bra att Maria kom och drog med mig ut på en runda annars hade jag nog blivit inne hela dagen.

Eftermiddagen har jag spenderat i soffan och kollat på massa serier. Härligt. Jesper har jobbat förmiddag så han har sovit under hela eftermiddagen så då passar det utmärkt för mig att ligga i soffan under den tiden :-)

Godnatt med er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0