Mysig kväll med goda vänner





Igår hade vi mysigt besök av Madde & Fredrick. Madde hade med sig dessa söta ting till oss! :-) Teet har jag provsmakat nu på morgonen och det var supergott! :-) Tack söta Madde!


God Middag tredje advent!


Har just ätit lunch och tredje ljuset är tänt. Lite tråkigt att snön som kom för ett par dagar sedan redan är borta. Blir ingen riktig julklänsa utan snö faktiskt.

Igår låg vi och myste i soffan halva dagen. Natten hade ej varit så bra så det fick bli lugnt på förmiddagen. Framåt kvällen kom Madde & Fredrick och vi åt god mat och kollade så mycket bättre. Tack för en mysig kväll vänner!

Denna natt har varit bättre och både lilleman och vi har sovit gott. Nu sover han i vaggan och jag har hunnit plocka lite här hemma och diskat upp i köket. Skönt att få lite gjort.

Snart kommer Jesper hem från jobbet och lite senare kommer Johan & Sanna hit på lite fika. Mysigt!

Önskar er en härlig tredje advent!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

MYSPYS helg ni verkar ha haft! : - )



Vi hörs vännen min!



KRAMIS

2011-12-11 @ 16:15:24
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2011-12-11 @ 20:13:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Madde

Heej fina du! Tack själva, alltid lika mysigt att komma hem till er och hälsa på! Bra att teet va gott också, alltid lika svårt att handla sånt till andra! =) Nu är det jobbvecka igen, helgen försvann alldeles för fort! hoppas ni har det bra! Kramar! /M

2011-12-12 @ 07:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0