Finbesök



Idag kommer moster Emma på besök (till höger) och stannar troligtvis över natten. MYS!


Lille Milo har varit lite klängig idag men nu ligger han i soffan bredvid mig och skrattar i sömnen! Haha, det är så roligt att se :-)

Ja, i eftermiddag kommer moster Emma hit. Ska bli mysigt. Jesper jobbar så det passar utmärkt att få lite extra hjälp då!

Ute är det grått och trist men ska försöka komma ut på en promenad. Tänkte jag skulle fixa julkorten med. Måste ju lägga på de på posten snart :-)

Även de sista julklapparna ska slås in med! I år blir det inte så många då föräldrarpenningen inte är så stor. Jag och Jesper har ju redan fått vår julklapp. Lille Milo! ♥

Önskar er en fin dag!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh vad det är underbart med barnens skratt!!<3



Jag fick iväg julkorten idag! Skönt att bocka av det på listan. Nu ska bara alla julklappar inhandlas:-P



Kram på er!

2011-12-14 @ 21:17:27
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0