Fikapaus



Nytt te från Espressohouse. Grön passion med smak av passionsfrukt, vanil och mano. Supergott!



God Kväll!

Sitter i soffan efter lite plock här hemma. Har tänt ljusen och nu fiakr jag på mitt nya te och en lussebulle. Lite sen fika kanske.. men men...

Natten har varit lite sådär så imorse fick jag sovmorgon medans killarn åkte iväg för vägning och mätning. Milo väger nu 4600 och är 55,5 lång! Han börjar bli stor! :-)

När de kom hem var det fags för mat för lillen och sen sov jag och Milo här i soffan i två timmar! Åh så underbart skönt det var och det behövdes verkligen!

Vi fick sedan lunch hos Maria och Stefan och nu är killarna nere i källaren (har de varit sedan halv fyra) så jag har hunnit städa undan lite här uppe och pyntat min krans på dörren :-) Skönt med lite egentid faktiskt!

Förresten.. har ni fått någon snö idag? När vi kom upp imorse låg det ett vitt täcke på gräsmattan. Mysigt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0