Vitt, vitt, vitt...







Denna underbara klänning från H&M skulle jag jättegärna vilja ha. Jag och Madde såg denna i stan i lördags och den var lika finn som på bilderna. Men får kanske vänta med shopping till mig själv tills Mini tittat ut ;-)





Hejsan Hoppsan!

Idag ahr både jag och Jesper varit lediga och dagen började med en sovmorgon. Lyckades sova till nio i alla fall! Haha. Sen gick det inte mer. Jag var för hungrig ;-) Vi åt en lång, god frukost tillsammans och efter det tog vi på målarkläderna och traskade upp på övervåningen.

Taket i hallen däruppe är nu målat och även alla väggar är målade vita. Det som är kvar är i vägagrna i trappen. Det är lite kvar som ska fixas där och listerna ska målas och sedan ska även själva trappen slipas och målas vit. Åh, så fint det blir. Bilder kommer så fort allting är klart däruppe.

Så skönt att vi har allting iordning här nere så vi slipper behöva bo i den röran där uppe. Det är skit och grejer precis överallt.

Ikväll blev det kebab i pitabröd. Det var vi värda och efter det badade vi bastu. Underbart att sitta och slappna av i värmen. Fick även lite sol i ansiktet idag. Det har varit rätt fint väder här så när Jesper klippte gräset passade jag på att vila en stund i solstolen. Det var riktigt varmt och gptt så jag nästan somnade :-) Härligt.

Nu är vi helt slut och det blir soffläge en stund till innan jag hoppar i sängen. Imorgon är det arbete för mig och Jesper ska fortsätta fixa med måleriet. Ska bli kul att se när jag kommer hem imorgonkväll!

Förresten, besöket hos barnmorskan gick superbra igår. Allting såg bra ut och jag följer kurvan perfekt. Denna gång stod vågen på samma som sist vi var där. 5kg +. Även Mini mådde bra där inne i magen. Mini ligger lite snett neråt med huvudet och fötterna uppe vid revbenen på höger sida. Även blodtrycket, och blodvärde var bra. Äter järntabletter tre dagar i veckan så det räcker än sålänge i alla fall. Känns skönt.

Hoppas ni haft en fin dag!

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0