Trötter

I veckan fick jag hem enn paket från Kicks. Hade en rabttckeck där som jag uttnyttjade :-) Beställde hem en bodylotion som luktar helt underbart och som jag ej kan vara utan. Fick även en liten på köpet och små prover. Alltid skoj. Parfymen från Viva la juicy luktar ritrkigt gott så den skulle jag gärna vilja ha :-)




Det har varit en trött Jonna hela dagen på jobbet så när jag väl kom hem tog jag en kall skön dusch och fikade lite snabbt för att sedan somna gott på soffan. Åh vad skönt det var! Vaknade för en stund sedan och får nog ta och göra mig lite kvällsmat nu för börjar bli hungrig.

Köpte mig hem ett gott bröd och nytt pålägg så det får bli mackor ikväll och björnbärjuice och te till det!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0