Söndag



Så här har min eftermiddag sett ut. Ett gäng nya tidningar och loka smultron/citron. Slumrade även till en stund i soffan när Jesper kollade på formel 1. Det är om något ett sövande program med samma ljud hela tiden. haha!



Härliga söndag!


Japp. Så känner jag verkligen idag. Vi har haft en lång sovmorgon. Jag gick inte upp från sängen förräns klockan var tio. Rekord! Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist :-) Vi åt god frukost med kokta ägg, fil och oboy :-)

Idag började Jesper med att måla trappan. Först ska den ju grundmålas och under tiden har jag tvättat ett par maskiner tvätt och hångt upp och även vikt och strukit en massa. Numer är Minis alla kläder strukna och ligger fint i byrån :-)

Till lunch blev det våfflor och sen sjönk vi ner i soffan. Jesper kollade formel 1. Jag slumrade, som vanligt :-)

För en stund sen kom världens regnoväder. Det håller på fortfarande och det har även åskat lite grann. Men inget mot var det var igår. Jisses, som det åskade här. Usch! I alla fall.. vi har tänt massa ljus och ikväll blir det tacos och filmmys i soffan. ÅH, vilken härlig söndag säger jag! Kan kanske även bero på att jag är ledig imorgon också.. hihi.

Kräftskivan igår blev kanon! Vi hade urmysigt och jag har nog aldrig ätit så mycket kräftor och räkor som igår! Gott var det. Jag testade att göra Ernst kantarellpaj och den blev faktiskt väldigt god. Den kommer jag absolut göra fler gånger. Tack för igår Madde & Fredde! ♥

Jag tror minsann att Mini har vänt på sig för idag har det bara sparkats på vänster sida..

Ha en fin kväll!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själva! Hade superskoj! Men man va lite sliten igår trots att man inte dricker längre..=) Och tack för pajen! Den var smaskens! Vi hörs snart! Kram!/Madde

2011-08-29 @ 10:13:45
Postat av: Jonna

MADDE: Haha. Japp. Man känner sig bakfull fast man inte dricker någon alkohol.



Ja, pajen var faktiskt god. Tänkte jag skulle slänga upp receptet här. Den var väldigt enkel att göra :-)



KRAM på dig!

2011-08-29 @ 10:40:23
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0