Mysig eftermiddag på stan!


Just nu! Te och tidningar. Perfekt! :-)


Åh, jag har hat en supermysig dag på stan med Madde. Hämtade henne vid tiotiden i förmiddags och sen har vi strosat runt i lugn takt. Ätit god lunch på Broktoprgården, fikat på goda cupcakes på Espersso house och kikat i massa inredningsbutiker :-) Tack för idag vännen!

Mini fick med sig lite hem från Kappahl. Deras märke newbie är ju för sött. Även en ny väska (oops!) fick också följa med hem.

Nu har jag satt mig i soffan med en kopp te och nya tidningar. Efter en dag på stan är jag allt lite trött så tänkte jag skulle vila en stund innan det är dags att tänka på maten ikväll. Jesper jobbar inatt så det blir något lätt bara.

Hoppas ni har en mysig lördag!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0