Mys på stan med Emma & Ida


Har precis kommit hem från ett välbehövligt besök hos frisören Frida. Kapade en del på topparna och Frida lockade även mitt hår idag. De hade en ny smal locktång som var väldigt smidig att använda. Får kanske bli en sådan nästa gång jag är där :-) Det blev i alla fall fint och det känns skönt att ha fått det klippt en bit. Får väl se om det blir en bild senare idag..

Snart är det dags att köra mot stan. Vi behöver lister till övervåningen och lite annat smått och gott. Ska även besöka babyproffsen i stan. Sen ska jag möta upp Emma & Ida för lite shopping :-) Emma ska sminka sig på Make up Store så jag och Ida kikar väl i butikerna så länge. Sedan blir det bio och kinamat :-) Mysdag!

Vi får se om vi hörs senare ikväll.

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Karro

Låter som en riktigt bra dag:-) Ha en toppen em/kväll!!



Kram!!

2011-08-25 @ 12:28:23
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0