Måndag med jobb och BM-besök




Snart dags för jobb. Slutar vid 18,00. Jesper skulle fortsätta på övervåningen så det blir spännande att se hur långt han har kommit sen :-) Även trappan ska slipas och målas vit. Men det blir nog senare i veckan.

Det är även dags för ett efterlängtat besök hos barnmorskan. Känns som att det var ett tag sedan vi var där nu. Min barnmorska är tillbaks från semestern. Medans hon varit borta har jag haft två andra och den ene tyckte jag inte alls om. Men nu är min vanliga tillbaks så det blir skoj.

Ha en fin måndag och hoppsa veckan startar bra hos er!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj, det var ett gäng med inlägg jag missat:-P



För det första tänkte jag på ett inlägg du skrev för ett bra tag sedan om vad du ska ha med dig i bb-väskan.. Jag hittade olika 'bb-väska-listor' på nätet som jag tyckte var bra, så googla runt lite:-) Men typ kläder till bebis, dig och Jeppe, kamera, pengar, necessär med allt man brukar ha där i, filt till bebisen, vetekudde(jag köpte en på bb, tyckte den var riktigt do att ha!!), babyskyddet... Tänk på att det inte är hela världen om ni glömmer ngt, Jeppe kan alltid sticka ut på stan och handla (det gjorde David).



Spännande med bm-besök! Hoppas allt ser bra ut:-) Skönt att din ordinare bm är tillbaka! Vem har du?:-)



Supersöta grejer du köpt till mini i inlägget nedan! Galet tuffa skor!!:-D



Hoppas det blir lugnt på jobbet, var rädd om dig!

Kram!

2011-08-22 @ 11:58:41
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0