Bästa överraskningen!


Tacomys med syster Ida och Emma igår!


Efter jobbet igår körde jag snabbt upp med en liten present till vännen Emma eftersom hon fyllde år i måndags. Vi tjatade lite granna och Ebbe lekte på sin filt på golvet och tjabbade han med :-) Världens gladaste bebis :-)

I bilen hem igen satt jag och funderade på vad sjutton jag skulle laga för kvällsmat. När jag kom in på gården så kommer syster Emma och Ida två minuter efter mig! Fatta vilken överraskning! :-) Jag blev hur glad som helt! Jesper jobbade ju till nio igår så hadejag varit själv hade det blivit att jag bara satt mig i soffan.

När vi kom in kunde jag i lugn och ro gå och duscha och när jag sen kom ner så stod det tacos färdigt på bordet! LYX! :-) Vi småpratade lite grann och sen blev det mys i soffan med lite godis och en film. Nya Irene Huss.

TACK snälla för att ni kom och hälsade på och gjorde mig sällskap på kvällen! ♥

Jag har sovit som en stock inatt. Inte vaknat en enda gång. Inte ens för att behöva gå på toaletten. haha. Härligt!

Ha en fin dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0