Påsk i stockholm 2011


Här är det påsklunch hos Mia och Norbert.


Mamma, pappa & Norbert.


Matte & farmor.


Här har vi grillning hos Matte & Nada på påskafton.


På väg hem igår. Finaste systrar!! ♥



Efter en superhärlig helg uppe i Stockholm är det dags för vardag igen. Imorgon blir det jobb för både mig och Jesper.

I fredags var vi uppe tidigt och vid nio tiden bar det av till Stockholm. Vi var uppe vid två och fick då lunch hos Matte & Nada. Senare på eftermiddagen åkte jag, Jesper, Emma och Ida vidare till Mia och Norbert. Vi skulle sova hos dom.

På påskaftons morgon vaknade vi tidigt och målade ägg med barnen och sedan påskpyntade vi lite :-) Vid tolv kom resten av gänget och då åt vi påsklunch ute i solen. Härligt. På kvällen blev det grillning hos Matte och Nada.

Vi har haft riktigt underbart väder hela helgen och det har varit rikigt mysigt att träffa alla :-)

Denna dag har mest bestått utav tvättning och lite packande. På torsdag får vi ju nycklarna till huset så jag har packat det jag kunnat. Nu har vi inga fler lådor så det måste fixas. Sedan har jag självklart legat ute och latat mig ute i solen :-) Kan ju inte bli bättre.

Nu blir det sängen, är riktigt trött i ögonen.

Hoppas ni alla har haft en härlig påskhelg!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0